NESSA927

SparkPoints
 
Photos
See this image larger
Me in France - November '06 180-185lbs



See this image larger
Enjoying the view with Federica! December '09 - 170lbs


SparkGoodies
go to goodies page
Gym Membership
From:
HHI0901
go to goodies page
Sympathy Bouquet
From:
HHI0901
go to goodies page
Fresh Veggies
From:
HHI0901
Awards

 
Interact with NESSA927
Add as SparkFriend Send Private Message Leave Comment Recent Message
Board Posts




Read More About NESSA927 - Profile Information moved here. (Updated June 16)




Shown if member clicks "Read More"








(Shown after Message Board Posts)
Add a Link
Save Changes
My Ticker:
 current weight: 174.6 
183
177.25
171.5
165.75
160
Login to Leave Comment
Comments
  • v HHI0901
    Ah I hate that waiting period... with the GRE I found out right away! ;)

    I hope you can make your goal - my new goal is to make my goal by vacation! But if I'm close I'll be happy. I killed it this weekend with wedding festivities... and the ceremony and reception is tomorrow! Haha... I'm so excited for the wedding so I'm not going to restrict myself too much. (Pics to come, for real.) After it's over I'll get back on track until I have the next wedding (July 3) and then I'll get back on track again. I've been hitting up the gym more and I love it!

    Congrats on the running - that is hard work and I gotta respect you for it! Talk to you soon!
    3905 days ago
  • v HHI0901
    Holy cow I never wrote back - SO SORRY! How was the MCAT???? I hope you did awesomely because you were studying so much for it. Med school's coming for ya ;)

    Maine was good BUT I ate so much white, processed, sugary crap. I'm kicking myself now but it was worth it at the time. Isn't that always the case? If I didn't write it down, it didn't count in my head. Ugh!

    Congrats on the calories and working out! You deserve it! I probably will have a mysterious 10-pound gain this week, too. Blah. Yep, see you Monday!!
    3912 days ago
  • v HHI0901
    Okay girl I'm at 152.4 which is almost 2 pounds up from 2 weeks ago. I'm seriously kicking it in gear today - even though it's a holiday!! How have you been doing?
    3924 days ago
  • v HHI0901
    You know what, I quit watching Grey's about 2 or 3 years ago - it just went down the drain for me and I completely lost interest. What happened?? A lot of people seemed upset, hahaha.
    I CANNOT believe you had a 10 pound swing in one week! Are you weighing yourself in the buff first thing in the morning? That's what I do. I know you'll be back on track! Keep it up - it will be worth it.

    The retreat was okay until the snacks came out Friday night (cheese puff ball things and pretzels) and Saturday afternoon (cheese cube platter and crackers, aaaah). Sunday we had a lunch at my church (hot dogs, baked beans, potato salad, cupcake) and so that day did not go well after that, either!! UGH!
    Since then I've been doing a lot better. I'm annoyed at myself for not doing better but I'm really going to try and be good this weekend for my weigh in on Monday!
    3929 days ago
  • v HHI0901
    Congrats on your goals today :) I had a good/bad day - I finally was able to hang out with some classmates but I way overdid it on 3 Bud Lights! Oh well, hitting the gym tomorrow...
    3935 days ago
Member Comments (74):  < Previous12345Next >Last >>